Vartalossani on asioita, jotka on ihan ok ja jopa sellaisia, joihin oon oikeasti tyytyväinen.

Tykkään esim. jalkateristäni, varpaista ja nilkoista. Ne on mun mielestä söpöt ja pienet. Kengän koko on 36/37. Pieni on söpöä. Mutta kantapäät/jalkapohjat on eri juttu, ne on jostain syystä kovin karhistuneet. :( Miksi se rasvaaminen tuntuu niin ylivoimaiselta? No, oon yrittänyt nyt skarpata ja lyödä rasvat joka ilta jalkoihin ja unisukat päälle.

Toinen asia, josta itsessäni tykkään, on huulet. Mulla on suht. muhkeat huulet, ja mun mielestä täyteläiset huulet naisella on kauniit (miehellä ei niinkään).

Tykkään myös siitä, että mulla on selvä vyötärö. Luulen, että olen vartalomallia A. Tai vaihtoehtoisesti päärynä. Kolmio.

Body-shapes-normal.jpg

http://scrubsmag.com/what-scrubs-style-is-best-for-your-body/

Sitten on myös pylly. Se on vähän muhku. Ja mun mielestä pyöreä pylly on hyvä pylly. Toki toivoisin, että saisin pyllystäni (kuten koko kropasta) vähän timmimmän. Siksi oonkin lenkkeilyn lisäksi tehny viime aikoina pakarajumppaa youtuben avustuksella. Löysin sellasen 30 day butt lift  -sarjan. Siinä kaksi naista vetää n. 10 min videopätkillä pakaratreenejä. Toinen naisista on tummaääninen ja hieman vanhempi, mutta jummijammi, miten timmi nainen. Tykkään tehdä hänen ohjeistuksella liikkeitä. Mut sit se toinen on nuorempi kisakiree tyttönen, joka tsemppaa sanomalla "Nicccccccce". Se ärsyttää mua! :D Tässä on varmaa nyt joku sellanen juttu, että koen sen alitajuntaisesti uhaksi, koska se on nuori, mut se vanhempi nainen on ikänsä takia neutraali tyyppi. Hassua.

No... sitten on myös asioita, joista en pidä. Maha. Pömppömaha. Olen pallokala, jonka liikakalorit ovat uponneet ympäri kehoa, mutta erityisesti mahaan. Plörts. En tykkää.

Tissit. Pienet sellaiset, A-kuppia. Ne on aina olleet pienet. Aina. Vaikka painoa on tullut vuosien kuluessa 10 kiloa lisää, grammaakaan ei ole mennyt tisseihin. Kuinka ärsyttävää! Koon lisäksi mua rassaa niiden muoto. Ne on sellaset "terävät". Inhoittava ilmaus olisi "ketunnenät". Tää epämiellyttävä rintojen muoto aiheuttaa hankaluuksia myös rintsikoiden suhteen, koska kupit ei ikään kuin täyty kunnolla. Kun kumarrun, niin rintsikat roikkuvat silllä tavalla, että tissit paljastuu. En tykkää yhtään!

Mun mielestä kauniit rinnat ei välttämättä ole mitenkään erityisen isot, mutta pehmeät ja pyöreät. Ja toki sopusuhtaiset muuhun kroppaan nähden. Mulla tissit on liian pienet muuhun vartaloon nähden. Eli tisseissäni ei taida olla mitään, mistä tykkäisin. No joo, sentään mulla on terveet tissit, eikä pikkuiset rinnat välttämättä ala roikkua tai aiheuta selkäkipuja tms. kuten isot rinnat vois tehdä.

Jos pitäis valita yksi kohta kropassa, jota muokkais plastiikkakirurgian voimin, ni mulla ne olis kyllä tissit. Ennen kaikkea haluaisin muuttaa niiden muotoa, ehkä myös suurentaa vaikkapa yhdellä kuppikoolla. Mut mulla ei oo mitää suuruudenhulluja haaveita G-kupin tisseistä, joilla vois hätätapauksessa vaikka teilata joltain tajun kankaalle. En kylläkään varmaan ikinä oikeasti menis kirurgin veitsen alle. Se on liian pelottavaa. Ja lisäksi kaikki tutut tietäis, että mulla on tekotissit. Se olisi musta noloa.

Sitten yleisesti koko kropasta. Aika usein olen haaveillut olevani sirorakenteinen. Voisin käyttää tietynlaisia vaatteita. Sellaisia, jotka näyttää pyöreän kropan yllä rumalta tai äijäkkäältä, mutta sirolla varrella aivan upealta. Mutta tää haave on ihan turhan, koska mun rakenne, poislukien nyt läskit, ei vain kertakaikkiaan ole siro. Haave, jonka sen sijaan voisi saavuttaa kovalla päättäväisyydellä ja työllä, olis n. 10 kiloa kevyempi kroppa. Tällä hetkellä mittani nimittäin ovat 160/65. Ja toi paino on nyt sillä rajalla, joka mulla on ehdoton yläraja. Aina ku tullaan siihen, ni päätän tiputtaa muutaman kilon. 63 on vielä jotenki siedettävä paino. Unelmapaino olisi kuitenkin se n. 55 kiloa. Mutta olen painanut yli 60 kiloa lähes tulkoon kymmennen vuotta, joten mulle olis oikeasti vaikeaa tiputtaa niinkin paljon painoa ja vieläpä pitää se paino siinä!

Oon nyt käynyt lenkillä n. 5 kertaa viikossa vähän vajaat kaksi kuukautta. En kylläkään ole muuttanut syömistottumuksiani juurikaan, ennen kuin vasta tällä viikolla. Mut silti vähän ihmetyttää, ettei paino ole laskenut yhtään tässä ajassa! Olenko tosiaan possustellut niin paljon viime aikoina, että tämä liikunnallinen muutos on ollut plus-miinus-nolla? Oi voi. No yritän nyt vahtia syömisiäni tarkemmin, toivotaan että paino laskisi edes vähän!