Hehhee, lievästi lipsahtanut aikaa viimeisimmästä. Ajattelin tässä jo, että luovun koko blogista. Mut en löydä sellasta namiskaa, josta tän vois deletoida lopullisesti! Perkele. :D Ni kirjotellaan nyt sit aina välillä jos muistaa.

Hmm, mistähän sitä sit aloittais.. Kesä oli ja meni. Ehdin tehdä kaikkea mukavaa ystävien ja avopuolisonkin kanssa. Onneks heinäkuussa tosahti helteet päälle, se oli aivan luksusta ja nautin joka sekunnista!

Jep. Nyt ku kattoo ulos, ni vuoden ankein aikahan se sieltä mulkoilee takas.. No, mut onneks kohta on joulu! Joulu on ihanaa aikaa, vaikken talvesta muuten niin välitäkään.

Joo ja sit oon alkanut käydä salilla! Vähän niinku vahingossa, ja sinnehän sitten jäin. Oon kyllä tosi onnellinen et se vihdoin tapahtui, eikä jäänyt vain mietintäasteelle. Tykkään käydä ryhmäliikuntatunneilla, harvemmin tulee itsekseen käytyä puntilla. Mutta tosi jees, in any case!

JA paino on pudonnut nyt niin, että vaaka näyttää 61 kiloa. Siis HURAA! Siitä on aikaa, kun viimeksi olen ollut näinkin kevyt, saati sitten näin pitkän aikaa.

Mä sain myös töitä hetkeksi aikaa. Vahingossa. Mulle vaan soitettiin keväällä ja siinä se sitten oli. Siitä saa ihan jees massit, ja oon tosi iloinen siitä, koska säästöjähän mulla ei vielä ole. Mut ei niitä näköjään myöskään tule, koska tässä syksyllä on kummasti ilmenny rahareikiä, jotka imasee mun palkan sitä mukaa, ku sitä tilille rapsahtaa. Mä olin jo niin innoissani, et hell jee, päästään vihdoin matkalle ens kesänä tai jotain hurjaa. Mut saapa nyt sit nähdä, mihin mun roposet riittää. Vai riittääkö.

Ai nii hei muute, pakko sanoo et True Detectiven Rust (eli Matthew McConaughey) on niin kuuma, ettei sitä ees pysty käsittää. Siis. Aivan järkyttävän kuuma mies. Se puku päällä. Tai se valkonen hihaton paita. Huom, siis Rust ennen kuin se joutu täysin hunningolle. Oi origami. Ja vielä se rooli: pohtiva, jäyheä, vaarallinen, synkkä, hurja, AAARHHH en kestä!

Rust.jpg

#kuva

Ei mulla muuta, MOI.